Barcelona je ovog juna ponovo postala epicentar inovacija i ideja koje oblikuju savremenu maloprodaju. Shoptalk Europe 2025 okupio je više od 4.500 učesnika iz preko 70 zemalja, a naša Asocijacija s ponosom je nastavila dugogodišnje partnerstvo s ovim prestižnim događajem.
Kao ekskluzivni regionalni partner, omogućili smo direktno prisustvo i učešće našim članicama, potvrđujući posvećenost otvaranju vrata ka znanju, međunarodnim kontaktima i industrijskim trendovima.
Ovogodišnje izdanje Shoptalka nosilo je temu “Hitchhiker’s Guide to the Future of Retail”, simbolično vodeći učesnike na putovanje kroz najvažnije promjene u svijetu maloprodaje. Tokom tri dinamična dana, kroz keynote sesije, panele i neformalne susrete, razmjenjivala su se znanja o tehnološkim inovacijama, transformaciji potrošačkih navika i redefinisanju prodajnih kanala.
Glavnu pozornicu su zauzeli lideri i predstavnici globalnih kompanija poput Rituals, Weleda, Mastercard, Diane von Furstenberg, Roberto Cavalli, Boots, Harrods i mnogih drugih, dijeleći uvide u strategije koje oblikuju budućnost trgovine, kako u Evropi, tako i globalno.
Posebno nam je drago što smo na ovom događanju, zahvaljujući našem partnerskom modelu, uspjeli vidjeti i neke od naših članica kao dio ovogodišnjeg Shoptalka. Učešće ovakvog tipa omogućava regionalnim kompanijama pristup ekskluzivnim sesijama, direktnim sastancima i pogodnostima koje bi inače bile teško dostupne. Nadamo se da je iskustvo ispunilo njihova očekivanja i otvorilo nove poslovne prilike – i znanja koja će se prenijeti na širu eCommerce zajednicu.
Ključne teme 2025.
Ovogodišnji program izdvojio je nekoliko tematskih pravaca koji su jasno signalizirali buduće izazove i prilike u industriji:
- Razumijevanje ponašanja potrošača
Novi obrasci kupovine, viši standardi očekivanja i digitalna fleksibilnost oblikuju tržište. Kompanije su pozvane da brzo interpretiraju podatke i prilagode iskustvo korisnicima. - Retail Media i oglašavanje
Fizičke i digitalne trgovine postaju novi oglasni prostori. Kroz pametno korištenje podataka, trgovci sve više monetizuju vlastite kanale. - Nova uloga fizičke prodavnice
Prodavnice nisu samo mjesto kupovine – one postaju showroomi, centri za logistiku i iskustvo, integralni dio omnichannel strategije. - Generativna umjetna inteligencija i tehnologije
AI postaje alat u svim fazama – od optimizacije zaliha i predikcija potrošnje, do kreiranja personalizovanih komunikacija i automatizacije korisničke podrške.
Ipak, ono što Shoptalk čini jedinstvenim nije samo program, već i susreti i povezivanja. U Barceloni smo imali priliku susresti kolege, inovatore, lidere i članice iz regije koje dijele zajedničke izazove, ali i vizije razvoja tržišta.
Ovakvi događaji pomažu nam da kao zajednica razmjenjujemo iskustva, gradimo strateška partnerstva i učimo jedni od drugih. Profesionalne veze koje se grade na Shoptalku traju mnogo duže od same konferencije.
Posebnu zahvalnost upućujemo cijelom organizacionom timu Shoptalka na izuzetnoj podršci, povjerenju i partnerstvu koje traje već četvrtu godinu zaredom.
Shoptalk Europe 2025 još jednom je dokazao koliko je važno ulagati u znanje, razmjenu i otvorenost za promjene. Naša zajednica je tu da to omogućava i da zajedno oblikujemo održiviju, inovativniju i povezaniju budućnost maloprodaje.
Za više sadržaja pogledajte presjek Shoptalk Europe 2025.
📆 Vidimo se na Shoptalk Europe 2026!