Vladimir Marić
Cluster Manager for Tea Category · Orbico Group
Vladimir Marić je diplomirao medijske metode sa studijem televizije na Bedfordshire univerzitetu u Lutonu, Velika Britanija. Najveći dio svoje karijere proveo je u prodaji i distribuciji proizvoda široke potrošnje radeći na menadžerskim pozicijama u kompaniji Procter & Gamble, proizvođaču poznatih brendova poput Ariela, Lenora, Gillettea i Pampersa.
Uspostavio je londonski ured poznatog proizvođača reklamnog materijala, firme BG Reklam, te pokrenuo njihovo poslovanje na tržištu Velike Britanije radeći sa klijentima kao što su Google, Philips, Dyson i JTI.
Trenutno je zaposlen u kompaniji Orbico Grupa, najvećem distributeru robe široke potrošnje u Evropi gdje vodi biznis kategoriju čajeva za tržišta 18 zemalja, vrijednu preko 35 miliona eura.
Vladimir je veliki zagovornik društvenog poduzetništva i digitalne transformacije. Pet godina svoje karijere posvetio je razvoju društvenog poduzetništva radeći u Fondaciji Mozaik (BiH) i ACT Grupi (Hrvatska), te na projektima razvoja ženskog poduzetništva putem Fondacije 787 (BiH). Do sada je pomogao preko 300 poduzetnika iz Bosne i Hercegovine i Hrvatske da razviju svoje poslovne modele i otvore nova tržišta. Zajedno sa nekoliko konsultantskih firmi iz regije radio je na procjeni stanja i izradi planova digitalne transformacije za mikro i mala poduzeća.
Koautor je dva istraživanja na temu "Studije percepcije korupcije u BiH" i "Studije nacionalnog sistema integriteta u BiH" u izdanju Transparency International BiH, te studije slučajeva poduzetnica koje su izgradile poslovnu otpornost kroz BizUp program, u izdanju Fondacije 787 (BiH).
Vladimir je aktivan trener na teme društvenog poduzetništva i razvoja poslovnih modela.