Deveto izdanje eCommerce Berlin Expo, sajma i konferencije za B2B eCommerce industriju u Berlinu, je pred nama. Naša asocijacija je ekskluzivni partner za Bosnu i Hercegovinu i pozivamo vas da iskoristite priliku za upoznavanje sa najnovijim trendovima i tehnologijama koje oblikuju industriju e-trgovine. Ove godine, expo će trajati dva dana – 19. i 20. februara. Posjetitelji mogu očekivati brojne prilike za umrežavanje, rijetke uvide i diskusije koje pomjeraju granice industrije. Lideri iz kompanija poput Googlea, Microsofta, Deloittea i TikToka, zajedno sa poznatim brendovima poput Zalanda, flaconija i IKEA-e, govorit će o budućnosti online trgovine. Događaj će otvoriti Franziska Giffey, senatorica za ekonomiju, energiju i poduzetništvo grada Berlina.
9.januar 2025.
eCommerce Berlin Expo je jedan od vodećih evropskih događaja za eCommerce i digitalnu industriju, koji pruža platformu profesionalcima da se umreže, uče od lidera iz industrije i istraže najnovije trendove koji oblikuju sektor. Njegovo 9. izdanje održat će se 19. i 20. februara u Berlinu. Pored izložbenog dijela sa 290 izlagača koji će predstaviti najnovija rješenja, događaj će uključivati i bogat konferencijski program sa eCommerce stručnjacima iz DACH regije i šire.
Fokus na ključne izazove eCommerce sektora
Predstojeći expo će adresirati najvažnije izazove sa kojima se eCommerce sektor suočava, sa posebnim fokusom na strategije za diferencijaciju i inovacije u brzo mijenjajućem okruženju. Agenda će obuhvatiti razne teme, uključujući AI, nove tehnologije, međunarodnu ekspanziju, logistiku, plaćanja, korisničko iskustvo, marketing i liderstvo.
Predavanja industrijskih lidera
Više od 150 stručnjaka iz industrije održat će prezentacije i radionice na pet konferencijskih bina i dva masterclassa. Predavanja će biti na engleskom i njemačkom jeziku, čime se omogućava široj publici da učestvuje. Učesnici će imati priliku čuti prezentacije i studije slučaja predstavnika globalno priznatih brendova i trgovaca kao što su REWE, Zalando, MediaMarktSaturn, OTTO, Fielmann, flaconi, Philips, Lampenwelt, Deutsche Telekom i IKEA, kao i novih igrača poput Snocksa, Waterdropa, KoRoa, ON-a i Amoreliea. Divovi poput Microsofta, Googlea, TikToka, Deloittea i Amazona također će podijeliti uvide o najnovijim inovacijama koje pokreću industriju. Pored toga, industrijska udruženja poput HDE-a i IAB Europe će oblikovati diskusije.
Panel diskusije i novi fokusni blokovi
Osim keynote govora i masterclass radionica, događaj će uključivati i panel diskusije. Ove godine, posebna pažnja je posvećena panelu o umjetnoj inteligenciji (AI), s obzirom na njenu sve veću ulogu u današnjem svijetu. Uvidi će stići od vodećih igrača u ovoj oblasti, uključujući kompanije Meta i OTTO.
Po prvi put, organizatori uvode i Shop-tech blok, nudeći eCommerce platformama priliku da podijele svoje znanje i iskustvo. Ključni govornici, uključujući Co-CEO-a Shopwarea, CTO-a Central Europe iz Adobea i CEO-a JTL Softwara, govorit će o tome kako tehnologije i platforme transformišu eCommerce pejzaž.
Kako učestvovati u događaju?
Za više informacija i registraciju posjetite službenu web stranicu događaja: https://tinyurl.com/2ahyn68r. Registracija je besplatna. Događaj će se održati 19. i 20. februara u STATION Berlin. Expo počinje u 9:00 sati i traje do 18:00 sati prvog dana, odnosno do 17:00 sati drugog dana.