Predstavljamo E-commerce Berlin Expo 2025 i prve predavače

„Ko kaže da je jedan dan dovoljan za istraživanje budućnosti e-trgovine?“

E-commerce Berlin Expo 2025 proširuje svoje horizonte: ove godine, prvi put, događaj će trajati dva dana. Naša asocijacija je ekskluzivni partner za Bosnu i Hercegovinu i pozivamo vas da iskoristite priliku za upoznavanje sa najnovijim trendovima i tehnologijama koje oblikuju industriju e-trgovine.

Sa proširenim nizom renomiranih predavača koji će otvoriti događaj, učesnici mogu očekivati prvorazredne uvide u najnovije strategije. Pripremite se za upoznavanje prvog dijela stručnjaka koji će ovaj E-commerce Berlin Expo učiniti najvećim i najsmjelijim do sada.

Upoznajte prve Keynote predavače

Svake godine, organizatori događaja podižu ljestvicu pozivajući sve inovativnije umove na scenu. Ove godine, expo okuplja pionire koji postavljaju nove standarde i pomiču granice eCommerca.

Inspirativne ženske liderke

Raznolikost je u srcu onoga što organizatori rade te se trude da uključe što više ženskih liderki i one svake godine sve više oblikuju agendu. Danas sa ponosom predstavljaju pet izvanrednih žena koje su spremne da dominiraju pozornicom svojim hrabrim idejama i provjerenim strategijama.

Raluca Bujoreanu | Zalando | Prelazak granica: Oblikovanje budućnosti sa smjelom inovacijom

Kada je riječ o prelaženju granica modne tehnologije, Raluca Bujoreanu, voditeljica proizvoda u Zalandu, je ime koje treba zapamtiti. Ona je pravi stručnjak sa više od 15 godina iskustva u e-trgovini i digitalnim inovacijama. Od 2016. godine nalazi se na čelu Zalandovog rasta u modi, luksuzu i ljepoti, kreirajući proizvode koji pokreću poslovanje i postavljaju nove standarde za korisničko iskustvo širom kontinenta.

Nele Odzuck | TikTok | Otključavanje prave izvedbe

Aplikacija TikTok je osvojila svijet i imala veliki utjecaj na e-trgovinu. Tokom Berlin expa, imat ćete jedinstvenu priliku slušati Nele Odzuck, stručnjakinju za TikTok koja je od 2020. godine vodila tim za eCommerce i omnichannel u TikToku u Njemačkoj. Govorit će o tome kako iskoristiti moć ovog svijeta sadržaja i e-trgovinske funkcije TikToka.

Petra Pacáková, Ksenija Palia i Angelika Halamová | Dotidot & Notino | Širenje uspjeha: Kako je Notino proširio svoje tržište na 20 zemalja precizno i efikasno

Šta se događa kada tri dinamične žene izađu na pozornicu da podijele svoje kolektivno znanje? Petra Pacáková, izvršna direktorica Dotidota, transformiše digitalni marketing kroz automatizaciju, pokrećući impresivno evropsko širenje Notina inovativnim strategijama. Pridružuju joj se Ksenija Palia i Angelika Halamová, stručnjakinje za digitalne oglase u Notinu, koje donose svoje duboko znanje o upravljanju i optimizaciji digitalnih kampanja. Zajedno čine moćan tim, provodeći napredne marketinške tehnike koje održavaju Notino na vrhu svoje igre.

AI, tehnologija i pioniri budućih inovacija

AI preoblikuje svaki kutak e-trgovine, i ovaj expo ne bi bio potpun bez diskusije o njegovoj transformativnoj moći. Nadolazeće izdanje expa otkriva ‘disruptivni’ potencijal AI sa predavačima koji su spremni da zarone u budućnost digitalnog poslovanja. Pripremite se za uvide iz prve ruke o taktikama koje pomiču granice onoga što je moguće.

Dr. Andreea Kremm | Delticom | ChatGPT poslovne primjene @ReifenDirekt.de

AI je strategija za prekrajanje pravila e-trgovine. Kao izvršna direktorica Delticom OE, dr. Kremm kombinuje svoje duboko znanje iz sociologije sa strašću za akcijski AI – pretvarajući uvide iz podataka u jasne korake naprijed za eCommerce pejzaž. Ona vješto spaja teoriju sa uticajem, čineći je pravom pionirkom u AI-vođenoj maloprodaji – i sjajnom predavačicom koja će se pridružiti EBE 2025.

Sebastian Klumpp | XPLN | Temu Trends Otkriveno: Strategije vođene podacima za kozmetičke brendove za otkrivanje i kapitalizaciju na e-trgovinskim trendovima

Zamislite da znate sutrašnji trend danas? Rad Sebastiana Klumppa pretvara tu viziju u stvarnost! Kao izvršni direktor XPLN-a, Sebastian je promijenio analitiku digitalnih polica sa AI-vođenim rješenjima, dajući brendovima alate da ostanu korak ispred tržišne potražnje. Sa pozadinom u dinamičnom određivanju cijena i podacima o proizvodima, on je na misiji EBE da pomogne kompanijama otkriti skrivene mogućnosti prihoda i donositi pametnije odluke kroz podatke.

Christiane Adler i René Zimmermann | Google | Budućnost cookisa? Strategije za uspješan marketing sa podacima prve strane i Google AI

Kako održati svoju marketinšku igru ​​snažnom čak i kada cookies nestanu? Ili kako iskoristiti svoje podatke prve strane? Christiane i René će to istražiti detaljno. Ovi stručnjaci iz Googlea rade iza kulisa kako bi pomogli poslovnim subjektima da se nose sa promjenjivim vodama budućnosti bez kolačića. Christiane će podijeliti svoje uvide o Google AI i kako on može pojačati vaše kampanje, dok će René reći više o podacima prve strane. Na kraju njihovog izlaganja, znat ćete kako izgraditi jače odnose sa kupcima i raditi bez 3P kolačića.

Angažman kupaca i marketinški profesionalci

Kupci su srce svakog brenda – i održavanje tog pulsa snažnim znači sve na današnjem konkurentnom tržištu. Na expu, ćete saznati tačno kako privući njihovu pažnju, njegovati lojalnost i pretvoriti svakodnevne interakcije u snažne veze. Ovaj pristup je definitivno evidentan u pričama naših prvih predavača!

Sang Truong | Digital Tigers GmbH | 7 Iznenadnih oglasa koji prodaju neseksipilne proizvode: Kreativne strategije za maksimalan uticaj. “Bringing Sexy back”.

Pretvaranje zanemarenih proizvoda u omiljene kupaca nije mala stvar – Sang Truong je izgradio karijeru radeći upravo to. Sa preko 15 godina iskustva u digitalnom marketingu, Sang Truong, osnivač Digital Tigers GmbH, zna kako pretvoriti budžete za oglase u mjerljiv uticaj. On će podijeliti svoje strategije za transformaciju potcenjenih proizvoda u vrhunske izvođače kako bi pomogao učesnicima da maksimiziraju rezultate e-trgovinskih kampanja.

Daniel Grafe i Emma Helsloot | Pentaleap & Breuninger | Inovacija modnog tržišta: Kako mreže maloprodajnih medija mogu povećati prihode i poboljšati korisničko iskustvo.

Za brendove, maloprodaja nije samo o prodaji – radi se o izgradnji iskustva koje kupci žele ponovo doživjeti. Daniel Grafe i Emma Helsloot znaju kako to postići! Emma Helsloot, direktorica prodaje maloprodajnih medija u Pentaleapu, ima oštar fokus na širenju dosega maloprodajnih medija kompanije, podržan njenim uvidima iz Vrije Universiteit Amsterdam. Sa druge strane, Daniel Grafe, direktor maloprodajnih medija i brend saradnji u Breuningeru, vodio je korisnička iskustva koja su dovela do rasta prihoda. Tokom expa, otkrit će kako brendovi mogu iskoristiti maloprodajne medije za povezivanje sa publikom na utjecajan način.

Strateški rast i širenje stručnjaka

Za mnoge eCommerce kompanije, sljedeći prirodni korak je rast – i za uspješno ostvarivanje tog skoka potrebni su uvidi i stručnost.

Expo će biti prepun sesija o strategijama skaliranja, a ovi prvi govornici donose provjerene metode za kompanije spremne da unaprijede svoju igru.

Stefan Wolk i Boris von Brevern | Fielmann AG & BORIS Consulting GmbH | Evolucija od multi- do omnichannel – Maksimiziranje zadovoljstva kupaca.

Mislite da rast znači samo brojeve? Stefan Wolk i Boris von Brevern će vam pokazati da se radi zapravo o usklađivanju vizije, strategije i izvršenja. Stefan Wolk, direktor eCommerca u Fielmann AG, donosi preko 25 godina iskustva u digitalnom poslovanju na pozornicu, oslanjajući se na karijeru koja obuhvata transformacijske projekte u Otto Group i dalje. Kao predavač na Hochschule Fresenius, on kombinuje praktične industrijske uvide sa naprednim pristupima e-trgovini. Boris von Brevern, izvršni direktor BORIS Consulting GmbH, stručnjak je za trgovinu i e-trgovinu, poznat po svom jedinstvenom pristupu integraciji IT-a, operacija i strategije. Posjetitelji expa naučit će kako poboljšati vrijednost za kupce dok održivo skaliraju!

Lukas Gottschick | Pliant | Osnaživanje e-trgovine: Finansijska strategija BitterLiebe.

Lukas Gottschick donosi mapu i prekretnice za kompanije spremne za rast. Kao glavni komercijalni direktor u Pliantu, Lukas donosi bogato iskustvo iz svojih uloga u Accentureu i 4P Consultingu, gdje je usavršavao strategije za održivo širenje. Počevši u prodaji u Deutsche Bank, razvio je oštar strateški um koji pokreće eCommerce brendove da skaliraju sa namjerom. Posjetitelji expa mogu očekivati da će Lukas podijeliti praktične, ciljane strategije koje čine rast dostižnim i utjecajnim.

Wildcard izbori

Ove godine, Savjetodavni odbor pažljivo je izabrao 20 prezentacija zbog njihovih originalnih, provokativnih gledišta na e-trgovinu.

Evo što još možete očekivati:

  1. MediaMarktSaturn Retail Group / Michael Jaschek – Pogled na to kako logističke usluge, poput dostave za 90 minuta, redefinišu očekivanja potrošača.

  2. Tabbler / Felix Harms & Louisa Lerdo – Izvan Robloxa: Pridružite se svojim kupcima u univerzumu mobilnih igara.

  3. everstox / Kristina Mertens – Rastući uticaj društvene trgovine i zašto će postati glavni trend.

  4. Galeria, Esprit, Metro / Mihai Popescu – Analiza zašto veliki maloprodajci često nailaze na izazove u prostoru e-trgovine.

  5. Appinio & Zalando / Dr. Tizian Bonus & Joanna Lindenberg – Uvidi o razbijanju kodova rasta za e-trgovinu i potrošačke proizvode (CPG).

Pogledajte punu listu ovdje.

Sa njima na pozornici, očekujte diskusije koje idu izvan uobičajenog, donoseći energiju, inovaciju i primjenjive uvide koji će vas inspirisati.

Vidimo se u februaru!

Ovo su samo prvi od mnogih izvanrednih govornika koji su spremni da zauzmu pozornicu, a program obećava da će vas držati na ivici sjedišta.

Ne propustite ovaj dvodnevni događaj! Osigurajte svoje mjesto odmah!

Pridružite se expu uživo kako biste vidjeli lidere industrije na djelu, povezali se sa istomišljenicima i uhvatili sve najnovije uvide iz e-trgovine preko bogatog rasporeda.

E-commerce Berlin Expo je mjesto gdje se otkrivaju novi horizonti e-trgovine – budite uključeni od samog početka!