eCommerce Day 2024: Uspješno održano treće izdanje najvažnije konferencije o digitalnoj trgovini u BiH

Treće izdanje naše eCommerce Day konferencije, održano pod sloganom “eCommerce Galvanized! Don’t Hold Back!”, uspješno je završeno u prepoznatljivoj atmosferi inovacije, inspiracije i razmjene znanja. Kao organizatori ovog događaja, ponosni smo što smo okupili vodeće stručnjake, predstavnike kompanija i institucija, te entuzijaste digitalne ekonomije iz zemlje i regije.

Program ovogodišnje konferencije osmislili smo s velikom pažnjom kako bismo obuhvatili ključne aspekte digitalne trgovine, što je izazvalo veliko interesovanje i privuklo brojnu publiku. Pružili smo platformu za razmjenu znanja o aktuelnim trendovima, kao što su održivost, logistika, digitalna sigurnost i integracija eCommerca u javnim institucijama. Poseban fokus stavili smo na potrebu prilagođavanja globalnim standardima, uz zadržavanje lokalnih specifičnosti, jer vjerujemo da je to ključni element za jačanje konkurentnosti domaćih kompanija. Tokom konferencije, zajedno s učesnicima, istaknuli smo važnost integracije tehnologije i inovacija u sve segmente poslovanja kako bismo unaprijedili efikasnost i odgovorili na rastuće potrebe digitalnih potrošača.

Jedna od naših najzapaženijih sesija bila je posvećena aplikaciji Temu, koja je izazvala globalnu pažnju kao disruptivna sila u digitalnoj trgovini. Predstavili smo „tajne“ uspjeha ove platforme, koja je kroz inovativan pristup redefinisala očekivanja korisnika i postavila nove standarde u online prodaji. Učesnici su imali priliku dobiti uvid u strategije koje su omogućile Temu da osvoji različita tržišta, naglašavajući važnost tehnologije, korisničkog iskustva i prilagođavanja potrebama potrošača u savremenom eCommerce okruženju.

 

 

 

 

 

 

Naše diskusije o logistici i održivosti pokazale su da su upravo ovi segmenti ključni za izgradnju dugoročne vrijednosti u eCommerce sektoru. Razgovarali smo o sigurnosti digitalnih transakcija i naglasili značaj transparentnosti i povjerenja, dok smo u segmentu o digitalizaciji javnih institucija ponudili konkretne uvide u to kako unaprijediti korisničko iskustvo i pojednostaviti pristup uslugama za građane.

Završili smo konferenciju zajedničkom ocjenom da eCommerce u Bosni i Hercegovini ulazi u novu fazu razvoja, gdje ključnu ulogu igra saradnja između privatnog i javnog sektora, uz podršku međunarodnih partnera. Kao centralni događaj za digitalnu trgovinu u zemlji, eCommerce Day 2024 još jednom je potvrdio svoj značaj, a mi već s nestrpljenjem planiramo sljedeće izdanje u 2025. godini.

 

 

 

 

 

 

Ovu konferenciju ne bismo mogli realizovati bez podrške naših partnera i sponzora: Monri Payments, Mastercard, Ministarstva privrede Kantona Sarajevo, Ministarstva za nauku, visoko obrazovanje i mlade Kantona Sarajevo, Fondacije Mozaik, X Express Brze Pošte i BH Telecoma. Njihova podrška bila je ključna za uspjeh ovog događaja, i na tome smo im duboko zahvalni.