E-mail marketing: Najefikasniji marketinški kanal

Znate li da se predviđa da će do kraja 2023. godine 4,3 milijarde ljudi koristiti e-mail? Tako je, više od polovice svjetske populacije. U prosjeku se svakog dana pošalje više od 306 milijardi e-mailova, a čak 64% malih biznisa koriste e-mail marketing kao svoj glavni marketinški kanal. Imajući sve ovo na umu, ne iznenađuje činjenica da je e-mail marketing najefikasniji marketinški kanal – na samo jedan uložen dolar u e-mail marketing zaradit ćete u prosjeku čak 36! E-mail marketing daje vam mogućnost da privučete nove i zadržite postojeće korisnike i ima mnoge prednosti u odnosu na druge marketinške kanale.

1. Direktna komunikacija s korisnicima

E-mail marketing omogućuje vam izravnu komunikaciju s vašim korisnicima. Kada
pošaljete e-mail, dolazi izravno u njihovu poštu, pružajući vam priliku da dosegnete
svoju ciljanu publiku na osobnoj razini. Ova vrsta komunikacije omogućuje vam
prilagodbu sadržaja prema specifičnim potrebama i interesima vaših korisnika.

2. Malo ulaganja za dobre rezultate

Za razliku od klasičnog oglašavanja ili oglašavanja na društvenim mrežama, e-mail
marketing zahtijeva vrlo malo ulaganja (i u vremenu i u novcu), a daje jako
dobre rezultate. Sve što trebate za e-mail marketing je internet veza,
računalo/mobilni uređaj, lista email adresa i račun na jednoj od platformi za izradu i
analizu email kampanja. Zahvaljujući automatizaciji, možete kreirati više kampanja
koje se šalju u točno određenom trenutku, npr. za rođendan, prilikom isteka
ugovora, nakon ostvarene kupnje na web shopu i sl.

3. Vi ste vlasnik svoje baze klijenata

Baza podataka koju prikupite kroz e-mail marketing ostaje samo vaša, za
razliku od npr. društvenih mreža koje već sutra mogu nestati i izgubiti sve korisnike.
Nad svojim listama samo vi imate kontrolu, dok društvene mreže već sutra mogu
promijeniti svoja Pravila privatnosti i uvjete poslovanja ili vam čak obrisati profil bez
razloga.

4. Personalizacija i segmentacija

Jedna od najvećih prednosti e-mail marketinga je mogućnost personalizacije
poruka i segmentacije publike. E-mailovi se mogu slati ovisno o interesima,
preferencijama i ponašanju pretplatnika, što povećava vjerojatnost da će ti
pretplatnici ostvariti konverziju. Na primjer, korisnicima možete slati mail za
napuštenu košaricu, podsjetnik za dovršetak kupnje, mail zahvale nakon kupnje i
sl. Zahvaljujući segmentaciji, možete povećati angažman svojih pretplatnika i
ostvariti veću prodaju.

5. Precizno mjerenje i praćenje rezultata

E-mail marketing omogućuje i precizno mjerenje i praćenje rezultata. Možete
pratiti postotak otvorenih mailova, klikove na linkove unutar maila, konverzije i
mnoge druge metrike kako biste dobili uvid u uspješnost svojih e-mail kampanja.
Analitika vam omogućuje da stalno unaprjeđujete svoje strategije za još bolje
rezultate. Kod odabira softvera koji ćete koristiti za svoje aktivnosti vezane za e-mail
marketing, važno je da odaberete onaj koji nudi opcije za jednostavno i efikasno
kreiranje mailova te napredne značajke koje će vam olakšati upravljanje
kampanjama. Jedan od najpouzdanijih alata za uspješan e-mail marketing je
Webpower softver, koji će vam pomoći da maksimalno iskoristite svoje e-mail
kampanje, a vaše podatke (i podatke vaših klijenata) pohranjuje unutar EU kako
biste svoje mailove slali u skladu s GDPR-om.

Webpower Adria jedina je ISO 27001 certificirana tvrtka u regiji specijalizirana za email marketing i marketing automatizaciju, a uz softver dobivate i profesionalnu podršku od stručnjaka za e-mail marketing na lokalnom jeziku koji će vam pomoći da ostvarite najbolje moguće rezultate i dostupni su za sva vaša pitanja. Bez obzira na trendove u digitalnom marketingu, e-mail marketing ostaje nezaobilazan alat za uspješnu komunikaciju i povećanje prodaje. Iskoristite prednosti e-mail marketinga i sofisticirane alate poput Webpowera kako biste ostvarili uspješne marketinške rezultate i izgradili dugoročne odnose s vašim
klijentima.