10 učinkovitih načina za uključivanje umjetne inteligencije u rad vašeg web shopa

Da li želite iskoristiti moć umjetne inteligencije u poslovanju vašeg web shopa? Da li znate da vam umjetna inteligencija može pomoći u nekim od najvažnijih aspekata vođenja internetske trgovine? Kako eCommerce raste i razvija se, tako raste i uloga umjetne inteligencije (AI), zato što se može koristiti na mnogo načina, za poboljšanje korisničkog iskustva, racionalizaciju operacija i poticanje prodaje.

U ovom članku donosimo 10 učinkovitih načina za uključivanje umjetne inteligencije u rad vašeg web shopa, kako biste povećali učinkovitost i iskoristili potencijal koji nudi.

 

#1. Personalizacija doživljaja kupovine za svakog kupca pomoću umjetne inteligencije

Personalizacija postaje sve važnija u današnjoj maloprodajnoj industriji, a umjetna inteligencija nudi način da iskustvo kupovine svakog kupca učini jedinstvenim. Poboljšava iskustva internetske kupovine pomoću analitike predviđanja kako bi sugerirala koji bi proizvodi mogli biti zanimljivi kupcima ili prikazivanjem prilagođenih promocija koje potiču kupce na kupovinu određenih predmeta.

Osim toga, korištenje umjetne inteligencije za personalizaciju omogućava trgovcima pružanje podrške kupcima u stvarnom vremenu, odnosno tokom samog procesa kupovine, poput odgovaranja na pitanja o dostupnosti proizvoda ili preporuke dodatnih artikala za razmatranje kupaca. Dakle, ovaj nivo prilagodbe putem umjetne inteligencije može dovesti do povećanog zadovoljstva kupaca i lojalnosti određenoj robnoj marki, pomažući u stvaranju dugoročnih odnosa s kupcima.

#2. Korištenje umjetne inteligencije za davanje preporuka na temelju prošlih kupovina i historije pretraživanja

Korištenje umjetne inteligencije za pružanje personaliziranih preporuka na temelju prethodnih kupovina i historije pretraživanja izvrstan je način da kompanije povećaju svoju učinkovitost i profitabilnost.

Mnoge su kompanije zabilježile ogroman uspjeh primjenom ove metode, jer kupcima pruža ponude proizvoda prilagođene njihovim specifičnim potrebama. Omogućava velikim web shopovima da ciljaju prave klijente u pravo vrijeme, i time optimiziraju prodaju.

#3. Koristite AI Live chatbotove za odgovaranje na pitanja kupaca u stvarnom vremenu

AI chatbotovi mogu biti od koristi kompanijama zbog resursa i troškovne učinkovitosti koju pružaju. Umjetna inteligencija (AI) koja odgovara na upite kupaca, oslobađa vrijeme i energiju zaposlenika kako bi se mogli usredotočiti na važnije zadatke.

Kompanije mogu koristiti chatbotove uživo koje pokreće umjetna inteligencija kako bi osigurale da kupci na vrijeme dobiju najtačnije informacije, a da pritom ostanu zadovoljni svojim ukupnim iskustvom korisničke usluge.

#4. Korištenje umjetne inteligencije za analizu naklonosti i povratnih informacija kupaca

Umjetna inteligencija pokazala se vrijednim alatom za kompanije svih veličina. Mogućnost korištenja umjetne inteligencije za analizu raspoloženja i povratnih informacija kupaca može pružiti vrijedan uvid u potrebe i želje kupaca. Kompanije mogu stvoriti bolji sadržaj, proizvode i usluge koje ispunjavaju očekivanja njihovih kupaca razumijevanjem podataka prikupljenih iz tih izvora.

Da li vaša kompanija proizvodi eCommerce sadržaj? Traži li pomoć u pisanju za stvaranje visokokvalitetnog sadržaja? Razmislite o posjetu uslugama pisanja, uključujući Trust My Paper. Imaju veliki broj profesionalaca koji vam mogu pomoći u popunjavanju praznina i pisanju tekstova koji će se svidjeti vašim kupcima.

Umjetna inteligencija može pomoći kompanijama da brzo prepoznaju trendove i probleme kupaca, omogućujući im da ih brzo riješe. Korištenje umjetne inteligencije za analizu raspoloženja i povratnih informacija kupaca može kompanijama pružiti uvid u to što njihovi kupci misle o svojim proizvodima i uslugama, omogućujući im donošenje boljih poslovnih odluka.

 

#5. Upotreba umjetne inteligencije za otkrivanje i prevenciju prevara

Umjetna inteligencija (AI) se sve više koristi za otkrivanje i sprečavanje prevara. Njegove aplikacije omogućavaju organizacijama da nadziru aktivnost baze podataka i rano identificiraju sumnjive obrasce. Sistemi umjetne inteligencije, sa svojom sposobnošću brze obrade velikih količina podataka, često se koriste za pomoć u otkrivanju anomalije, označavanju sumnjivih ponašanja, pa čak i predviđanju prevare prije nego što se to dogodi.

AI rješenja u ovom prostoru također su izuzetno isplativa jer oslobađaju ljudske resurse koji bi inače bili posvećeni otkrivanju sumnjivih transakcija i ponašanja. Organizacije koje koriste ovu tehnologiju mogu poboljšati svoju tačnost u otkrivanju prijevara, a istovremeno drastično smanjiti vrijeme potrebno za provođenje istraga o mogućim ilegalnim aktivnostima.

#6. Implementacija umjetne inteligencije može vam automatizacijom zadataka pomoći uštedjeti vrijeme i novac 

Implementacija umjetne inteligencije može biti izvrstan način za povećanje učinkovitosti vašeg poslovanja uklanjanjem svakodnevnih, ponavljajućih zadataka. Korištenjem AI tehnologije možete uštedjeti i vrijeme i novac. Strateški implementirani sistem umjetne inteligencije moći će pružiti prijeko potreban vremenski poticaj za područja vašeg poslovanja gdje je to potrebno.

Osim toga, korištenje umjetne inteligencije omogućit će vam učinkovitije trošenje resursa i izbjegavanje trošenja izvan kontrole. Konačno, ulaganje u automatizaciju može rezultirati ogromnim uštedama, omogućujući kompanijama da postanu konkurentnije na tržištu.

#7. Korištenje umjetne inteligencije za poboljšanje poslovnih procesa

Umjetna inteligencija može se koristiti za poboljšanje i optimizaciju poslovnih procesa koji su trenutno neučinkoviti ili radno intenzivni. Preduzeća mogu smanjiti troškove i povećati učinkovitost upotrebom umjetne inteligencije za automatizaciju zadataka kao što su, unos podataka ili upravljanje lancem opskrbe itd.

Također vam može pomoći u bržem donošenju odluka jer ćete imati pristup tačnijim podacima.

Kompanije koje koriste umjetnu inteligenciju mogu postići bolje rezultate za manje vremena, a dugoročno uštedjeti novac.

#8. Iskoristite umjetnu inteligenciju za automatizirani marketing

Organizacije mogu automatizirati različite aspekte svojih marketinških kampanja i steći prethodno nedostupan uvid u ponašanje kupaca koristeći AI tehnologiju. Kompanije mogu identificirati potencijalne kupce i ciljati ih personaliziranim porukama i sadržajem pomoću automatiziranog marketinga pokretanog umjetnom inteligencijom. Nadalje, umjetna inteligencija može se koristiti za predviđanje ponašanja kupaca i preporuku najboljeg pristupa za kampanje na temelju prethodnih rezultata. Delegiranje stvaranja sadržaja stručnjacima može pomoći vašoj marketinškoj kampanji, na primjer, profesionalcima, koji rade pisanje sadržaje. Osigurat će da ispunjava vaše ciljeve i potaknuti kupce da odgovore na način koji vam je potreban.

 

#9. Usvojiti umjetnu inteligenciju za upravljanje rizicima

Tehnologija umjetne inteligencije može pomoći organizacijama da učinkovitije upravljaju rizikom. Kompanije ga mogu koristiti za brzu i tačnu analizu velikih količina podataka kako bi identificirale potencijalne rizike i mogućnosti. Sistemi upravljanja rizicima koje pokreće umjetna inteligencija također pružaju uvid u ponašanje i preferencije kupaca u stvarnom vremenu, omogućujući kompanijama donošenje informiranijih odluka.

Također, pomaže organizacijama u zaštiti njihovih podataka i imovine od zlonamjernih aktivnosti brzim i učinkovitim prepoznavanjem potencijalnih prijevara i drugih sigurnosnih problema.

 

#10. Uložite u umjetnu inteligenciju radi sigurnosti

Sigurnosna rješenja uz umjetnu inteligenciju mogu pomoći organizacijama u zaštiti njihovih podataka i mreža od prijetnji. Kompanije mogu AI:

  • Koristiti za otkrivanje potencijalnih ranjivosti u njihovim sistemima;
  • Brzo odgovoriti na potencijalne prijetnje;
  • Imati nadzor nad ponašanjem korisnika;
  • Identificirati anomalije koje mogu ukazivati na kibernetički napad;
  • Otkrivati i sprječavati prevare, osigurati da podaci ostanu sigurni.

SOURCE: DataProt & MAGETOP